پیشگیری از حوادث ناگوار رویکرد شورای مدیریت بحران است
نوشته شده توسط : احسانی
معاون استاندار آذربایجان غربی:
پیشگیری از حوادث ناگوار رویکرد شورای مدیریت بحران است

خبرگزاری فارس: معاون امور عمرانی استاندار آذربایجان غربی گفت: پیشگیری از وقوع حوادث ناگوار از رویکردهای اصلی برنامه‌های شورای مدیریت بحران استان آذربایجان غربی است.

خبرگزاری فارس: پیشگیری از حوادث ناگوار رویکرد شورای مدیریت بحران است

 

به گزارش خبرگزاری فارس از ارومیه، سید جواد محمودی ظهر امروز در بازدید از پایگاه‌های امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان اظهار داشت: افزایش سرعت امدادرسانی و توان عملیاتی نیروهای امدادگر از رویکردهای دیگر شورای مدیریت بحران استان است که باید در این زمینه برنامه‌ریزی‌های لازم صورت گیرد.

وی افزود: آموزش و ارتقای توان امدادی امدادگران جمعیت هلال احمر استان اهمیت ویژه‌ای دارد که در این راستا در بخش آموزش و تجهیز این نیروها به امکانات نوین امدادی گام‌های مهمی در استان برداشته شده است.

محمودی تلاش و مجاهدت نیروهای امدادی استان را مورد اشاره قرار داد و گفت: با توجه به بارش شدید برف و کولاک در روزهای پایانی سال 90 امدادرسانی امدادگران جمعیت هلال احمر استان به مسافران و مصدومان مطلوب بود و آن‌ها توانستند با تلاش خود به مصدومان و آسیب دیدگان در حوادث کمک‌رسانی به موقع انجام دهند.

معاون عمرانی استاندار آذربایجان غربی خاطرنشان کرد: حضور نیروهای امدادی سبب آرامش خاطر مسافران و گردشگران نوروزی می‌شود از این رو نقش آن‌ها مهم و حیاتی است.

شایان ذکر است، این مسئول از پایگاه‌های امداد و نجات و ایستگاه‌های راهنمای مسافران نوروزی حیدرآباد نقده، بوکان و اشنویه بازدید کرده و از امدادگران این مناطق تقدیر کرد.

 





:: بازدید از این مطلب : 370
|
امتیاز مطلب : 2
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : یک شنبه 6 فروردين 1391 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: